Wie kan me uitleggen hoe ik eenvoudig een savegame van iemand invoeg in GTA IV voor PC?

Je kan niet meer de bestanden overschrijven. Een soort beveiliging dat je geen savegames kan importeren in GTA IV.

Wie kan mij een link geven van een 100%savegame van GTA IV én een programma dat werkt en dat je zelf getest hebt, waarmee ik dus die savegame kan zetten in GTA IV.
Ik heb win7 als besturingssysteem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

saven doe je door te slapen in je huis ;P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon opslaan in de folder "SAVES"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee werkt niet. Ik heb ondertussen de oplossing gevonden
http://www.gtaforum.nl/topic/108199-gta-iv-de-storyline/