Waarom krijg ik mijn PS3 GT5 niet online?

Ik krijg de foutmelding 80710723. Voor het spel start moet ik en update doe versie 2.03 (of was het nu 3.02)
:)
Andere spelletjes krijg ik wel online en de pc werkt ook.
Alles is snoerloos.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit schijnt vaker voor te komen, maar de oplossingen lopen nogal uiteen. Je kunt allereerst proberen de media server van je PS3 uit te schakelen

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dat niet helpt zul je moeten proberen om je router zo ver te krijgen dat je PS3 in de zogenaamde DMZ komt te staan, hiermee word al het verkeer van buiten doorgezet naar je PS3. Hoe je dit moet doen op jouw router is afhankelijk van je type router.

Als laatste kun je proberen eens via eens ethernet kabel de update te draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n kabel doet wonderen!