Ik wil graag een spel kopen en de systeemeigen zijn:Windows 2000 / XP / Vista zou die dan ook op Windows 7 passen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Als een spel op Vista werkt, werkt het ook op 7 (99,99% zekere gok).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het spel is door de fabrikant niet gestest voor Windows 7. Zekerheid is dus niet te geven, maar de kans is vrij groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als het niet werkt kun je altijd een virtuele machine maken.

Het grootste probleem dat kan voorkomen, is dat de graphics aan de lage kant zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb wel is met spellen van die gespeeld om windows 7

dus....
dat kan!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste keren werkt dit, als het niet werkt kun je een kopie downloaden, in dit geval is dat zelfs niet illegaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een vreemd antwoord. Als het niet werkt, wat heeft een kopie downloaden dan voor zin?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet exact hoe het werkt, maar ik had een aantal jaren geleden een spel dat niet werkte, maar toen ik een kopie downloadde werkte dat wel, vandaar.
mocht het niet werken:
klik dan rechts op de autorun - eigenschappen -compabiliteit - en dan een andere windows aanklikken. meestal werken de oudere wel.