Is er een scrabble compatibel met windows om tegen de pc te spelen?

wegens een fysische beperking kan ik niet tegen andere personen spelen omdat dit te snel gaat dus daarom ben ik op zoek naar een scrabble om tegen de pc te spelen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Een soort scrabble is er inderdaad, namelijk Webfeud: http://www.webfeud.com/wf/
Daar kan je spelen tegen een vriend of bekende speler, of tegen een willekeurige speler, of tegen de computer.

Er is trouwens 76 uur de tijd om een nieuw woord te leggen, dus die tijdsdruk valt reuze mee. Wat dat betreft kun je best tegen een gewone deelnemer spelen in plaats van tegen de computer.

Toegevoegd na 1 dag:
Correctie: bij Webfeud is het 72 uur, de 76 uur is van toepassing op Wordfeud. En bij het Woordspel op jijbent.nl kun je zelf aangeven hoeveel dagen je de tijd wilt krijgen om een nieuw woord te leggen. Maar bij Wordfeud en Woordspel kun je alleen tegen een andere speler en niet tegen de computer spelen.