Ik heb de Sims 3 op onze iMac geinstalleerd, nu heb ik een uitbreiding gekocht (de sims 3 na middernacht) maar bij installeren geeft foutmelding!?

lding.

Ik heb gewoon alle originele (dus niet gedownloade) spellen. Alleen sims 3 en sims3 na middernacht. Nu wilde ik het installeren, alles ging goed (de code ook) totdat ik een foutmelding kreeg met: het installatiehulpprogramma is onverwachts gestopt. Als ik dan opnieuw probeer lukt het nog steeds niet.
Wat moet ik doen? ik heb denk ik wel genoeg capaciteit op de iMac.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ga naar de support service van EA, hier kunnen ze je oplossingen Geven voor veelvoorkomende problemen Maar ook je tips geven wat je precies nog kan doen wat hèt probleem kan verhelpen.

Zitten er krassen op de cd?
, je zou de cd kunne schoonmaken. Als er geen krassen ./afdrukken op zitten. Dan kan ik je helaas niet verder adviseren dan bij de producer support vragen.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mischien is die uitbrijdingset niet voor imac