kkan de hp pavilion 15D081ED minecraft op max en black ops 2 en fifa 14 zo niet weet iemand een laptop waar ik dat wel kan budget 700?

Hij bevat i5 2,6 processor met turbo 3,2 en nvidia geforce 780m p.s mag geen desktop :(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja minecraft kan zeker weten en je kunt de settings lekker hoog zetten. Maar black ops 2 vreet letterlijk heel veel fps dus dan zal ik de settings wat lager zetten. Als je black ops 2 op de hoogste settings wil afspelen koop dan een high-end game system zoals ik heb. Of je kan ook je pc upgraden door er een betere videokaart in te zetten ofzo. FIFA 14 kan je wel lekker hoog draaien.

De specificaties van de laptop zijn vrij vreemd, je bedoeld waarschijnlijk ipv een GeForce 780m? een GeForce gt820m. Verder is mijn antwoord ja, je kan dat zeker doen op deze laptop. Minecraft zal in de hoogste instellingen op een acceptabel fps lopen, maar FIFA14 en BO2 zullen op lagere instellingen moeten worden gespeeld.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100