Waarom kan ik niet port-forwarden met mijn minecraft server?

Hallo allemaal

Ik zal even mijn probleem uitleggen.
Ik heb een huawei router.
Ik wil pord-forwarden zodat ik geen hamachi hoef te gebruiken.
Maar het lukt alsmaar niet.
Ik kan het wel allemaal opzetten en zo maar als ik dan ga checken of de port open is zegt hij: De poort is gesloten.
Dus het lukt kortom niet.
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Firewall misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kies hier je model router en klik dan op "minecraft server" (in het lijstje) en volg de instructies. als het goed is moet ie het dan doen.
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Huawei/