Hoe heet het computerspel van vroeger, dat je speelt met een konijn/haas in een soort van 3D fantasie wereld?

Ik zoek een naam van een computer spel, je speelt het spel in een 3D fantasie wereld met een konijn/haas en je hebt ook een level waarin je over speelkaarten heen loopt. Het spel is uitgegeven tussen 1996 en 2000(denk ik), en het heet niet Jazz Jackrabbit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook kom je in een bepaald level een soort van gokautomaat tegen waarin je munten moet gooien, waardoor je uiteindelijk doorgang verkrijgt tot het overige deel van de level.

Toegevoegd na 17 uur:
Het is een redelijk onbekende game volgens mij, en het heet niet Tiny Toon Adventures, Bucky O'hare, Bugs Bunny of Punch Rabbit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk, die spellen van vroeger. Heb laatst ook eens Dangerous Dave gespeeld. Wat was dat lang geleden zeg. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal het voor je opzoeken moet ergens nog bij mij in de kast staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje je hebt me wel aan het denken gezet, dat van die gokautomaat komt me heel bekend voor, was het ook niet zo dat je Tokens moest "verdienen" door verschillende opdrachten uit te voeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Diana Wat ik in de beschrijving heb gezet is alles wat ik nog weet. Heb al een week lopen zoeken op het internet maar er niks over kunnen vinden, blijkbaar niet zo'n bekend spel. Echter wanneer ik een plaatje/foto van het spel zie weet ik meteen of het het spel is wat ik bedoel of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het niet Bugs Bunny - Lost In Time? http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/9/196839/lostin_screen003.jpg
http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/8/196838/bugs_screen006.jpg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets Dat is helaas ook niet het spel wat ik zoek, het spel is wat ouder en de naam een stuk onbekender na mijn weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog ouder ja? Bugs Bunny is uit 1999.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik niet met zekerheid zeggen, misschien toch wel iets nieuwer. Het was in iedergeval een 3D platform game, veel ouder als 1999 kan die dus sowieso niet zijn. Het spel was trouwens mooi vorm gegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem nog niet gevonden helaas. ik meende dat het iets was met ; The wiz, wizz.

Het beste antwoord

whizz
als je het met googles dos game er achter zetten.

Toegevoegd na 28 minuten:
als je het googled dos game er achter zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet 'm zijn ja.
http://www.mobygames.com/game/dos/whizz/screenshots/gameShotId,177054/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JDV: Je bent mijn HELD! Heel erg bedankt.. Toch een hele opluchting om nu het antwoord te hebben, na 3 weken gezocht te hebben op het internet haha. Gr. Nick