Hoe zit het bij assasins creed nou precies met de tempeliers,assasins en roodrokken?

Ik ben al met conner aan het spelen en ben bij sequens 7. Maar wie helpen de tempeliers nou? En bij wie horen de soldaten in het blauw die in boston rondlopen? Kan iemand me dat uitleggen? En wat willen de tempeliers? Ik heb nog nooit assasins creed hiervoor gespeelt dus mischien ligt het daar aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

ik neem aan dat je assassins creed 3 bedoeld. oke roodrokken zijn de Britten. blauw is verenigde staten tempeliers is altijd al de vijand geweest van de assassins omdat ze het zelfde willen maar op een andere manier gebruiken maar in assassins creed 3 is haytham de vader van connor en is een tempelier en connor ziet dus die tekens van the people who came before om training te volgen van achilles en word een assassin en word ook de haat van de tempeliers er in gedrukt en de tempeliers hebben alles voor het zeggen over de britten dus is het een missie van vrijheid en wraak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De assassins en tempeliers willen dus hetzelfde? En de mannen die door de stad lopen in het blauw? Die horen toch bij je maar zijn wel rood op de minimap. Omdat ik ze een keer heb aangevallen? Of horen ze toch bij de tempeliers? En de tempeliers en britten horen dus een beetje bij elkaar toch? Sorry voor de vele vragen maar soms vat ik hem ff niet meer. En ja heb t over AC 3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de mensen in het blauw zijn eigenlijk je vijanden maar je helpt ze in de strijd voor vrijheid en het is een kans om een tempelier te doden maar als je ze gewoon aanvalt vallen ze je ook terug aan.
De engelse ( roodroken) hebben new york boston enz.
En de templier willen dat er vrede komt en komt nog in seq 10 dat connor met zijn pa werkt dan verteld hij dat de templiers vrede willen
Maar ze willen ook macht hebben zij willen amerika en bostem die shit maar connor wilt echt vrede want charles lee die steelt land spulle en de temliers dode onschuldie mensen. Als ze weten eaar die sleutel is komt een aftieteling
Maakt niks uit want dan is het spel nog niet afgelopen maar het echtr verhaal wel maar er zijn nog veel missies