wat is het verschil tussen Pokémon black en white

???????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (4)

Zoals bij elke pokemon, welke legendary je kan vangen, en je hebt ook een speciale "dream world", daar zitten verschillende pokemons in, is verschillend per versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is niet alleen een verschil tussen de pokemon, beiden hebben ook een exclusieve locatie. Black een stad met veel trainers er in, white een bos met speciale pokemon en items
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de pokemons, de legendary pokemon(Zekrom en Reshiram),verschillende gebieden en verschillende trainers. Bekijk de site als je de precieze verschillen wilt weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals in elk spel zijn er verschillende pokemon waaronder de legends.
daarnaast komt je in beide spellen een stad tegen die anders is dan in het andere spel, namelijk in white kan je in het white forest komen en in black in black city.
en het 3e verschil is een aantal gevechten, in white is de laatste gym leader iris en in black is het drayden