Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik speel een pc spel vooral omwille van het landschap. Welke pc spellen hebben prachtige landschappen? (water, natuur, ...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
854

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

uncharted, dungeon siege 2 en wow. heb screenshots gemaakt van dungeon siege 2 maar die kon ik niet uploaden want die zijn bmp bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mabinogi, google het maar is :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'The Elder Scrolls IV: Oblivion' is voor zoiets echt een aanrader! Prachtige landschappen en ook nog eens mooie gameplay. Je kan bijvoorbeeld in de bossen jagen op rendieren met pijl en boog, maar als je een bepaald karakter kiest (die onder water kan blijven) kan je ook zeedieren bekijken. De mogelijkheden zijn groot in aantal!

Toegevoegd na 35 seconden:
Bovendien ook ongelofelijk realistisch. Hieronder wat screenshots.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Far cry 2. Just cause 2. Battlefield Bad company 2. Dat vind ik tenminste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Just Cause 2 x2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het eigenlijk een k*t game net als far cry 2
Runes of Magic. Schitterende landschappen, telkens als je een aantal levels hoger bent kun je in weer een ander mooi landschap terecht. Bergen, watervallen, meertjes, eilandjes, woestijn, noem maar op.

RoM is gratis te downloaden en te spelen: http://www.runesofmagic.com

Dit spel heeft wel iets van WoW en Lineage2, maar natuurlijk is het toch wel helemaal anders. Nederlandse server aanwezig (Isiltir), waar je dan voornamelijk nederlandstalige spelers en guilds tegenkomt. Ook ned. talig forum en website.

ps: ik wou 2 mooie foto's toevoegen, maar lukt niet, want .bmp is hier niet toegestaan :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding