Waarom gaat mijn 3ds niet meer aan?

Als ik mijn 3ds aanzet.
Dan brandt het blauwe lichtje wel.
Maar dan flikkert mijn 3ds gelijk weer uit. (Over een paar seconden waneer ik hem aanzet).
Ik heb op google gezocht, maar ik kon niets vinden over wat ik er tegen kan doen. Maar mijn probleem staat bij het meest voorkomende problemen bij een 3ds.
Kan iemand me misschien helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
8.9K

Antwoorden (1)

Ik heb een oplossing gevonden, wat hopelijk helpt: http://techforums.nintendo.com/thread/16306. Dus, de aan/uit-knop 5-10 seconden ingedrukt houden om hem volledig te herstarten, of de batterij er opnieuw in doen. Als hij het nog steeds niet doet moet je de batterij vervangen. Ik hoop dat hij het snel weer doet voor je. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik denk dat het moelijk gaat zijn met die baterij
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
is er geen simpelere