Ik wil een pure worden op runescape door veel strength te trainen, maar hoe moet ik dan att en def trainen om toch een laag lvl te blijven?

Ik denk nu aan strength, de helft daarvan att en de helft daarvan def. Dus bij 80 strenth, 40 attack en 20def. Ik wil het zo goed mogelijk doen, dus laag combat, hoge max hit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je een pure wilt worden zal ik in eerste instantie geen defence trainen als ik jou was. Train attack tot een level waarop je een nieuw wapen kan gebruiken. Bijvoorbeeld 10 attack, 20 strength en daarna 20 attack en 30 strength. Hou dit vol tot 40 attack en 60 strength.