Pokémon LeafGreen & FireRed voor de DS?

Ik dacht dat Pokémon LeafGreen & FireRed ook voor de DS waren, ik dacht dat een keer op TV te hebben gezien. Maar op internet zie ik ze alleen maar voor de GBA. Dus mijn vraag is, zijn er ook Pokémon LeafGreen & FireRed voor de DS? (Dus echt een DS Spel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Neen het is geen echt ds spel,je kan het er wel op afspelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is geen ds spel maar met een ds lite kun je ze wel spelen en je kan ook met pokemon firered en leafgreen
speciale pokemons vrij spelen bij pokemon diamond , pearl en platinum maar het is geen egt ds spel sorry :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een Gameboy spel maar de DS Lite kan Gameboy spellen afspeelen, in het geval als je die hebt is het dus wel mogelijk.