Ja je wordt er echt fitter van. Het nadeel is van die dingen dat je het op een gegeven moment niet meer gebruikt. (mijn ervaring) maar als je echt doorgaat met de wii fit, ga je zeker resultaten halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor je word er echt wel fitter van. Het hangt natuurlijk ook wel af van de spellen die je hebt. Momenteel doen wij in huis heel veel intensiefe spellen. (your shape, Wii fit, Wii sport. En ik merk dat het echt heel leuk is. En morgen ga ik een dans spel halen dus je word er echt fitter van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk! je bent in beweging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van je gebruik, als je er dagelijks mee bezig bent boek je wel resultaten is mijn eigen ervaring. Doordat het spelenderwijs gaat ben je ongemerkt toch lekker in beweging. En samen stimuleer je elkaar ook, ook geschikt bij afvallen en gezond eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee van de wii fit zelf niet.

fit worden heeft te maken met je eigen insteek als je er niets aan doet word je niet fit!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op de wii maar eens een half uurtje boxen, echt wel dat je zweet en dus vocht kwijtraakt, en als je dat doorzet dan val je af, je verbrand vet, en bouwt spierweefsel op. Zittende spelletjes natuurlijk niet.
Of hardlopen, tennissen, wel doorzetten, wordt steeds leuker, succes. Je kunt ook je gewicht en BMI instellen, dan zie je vanzelf wat er gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het intensief gebruikt wel ja, maar ik raad je toch aan om gewoon je oude nikes of sportschoenen aan te doen (als ze nog passen) en de speeltuin rond te rennen en je optrekken aan het klimrek, dit is vele malen goedkoper en ook beter voor het milieu :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er echt heel fit van worden, tenminste, als je het uren en uren per dag gebruikt.
De Wii Fit geeft je intensieve oefeningen, maar fit, echt fit worden, dat krijg je niet poef door een oefening per dag te doen, nee.
Vergeet trouwens ook niet, dat ècht sporten véééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél
beter is dan op dat ding daar te staan en oefeningen er op te doen.
Trouwens, wie zegt dat je fit wordt met alleen maar beweging?
Zonder gezond te eten en te drinken zul je nooit fit worden.
Wii Fit beweert je ook te vermageren, maar per oefening zijn dat slechts een paar kaloriën, en ook hier moet je gezond leren eten en drinken.

Mijn vader heeft Wii Fit, maar hijzelf gebruik hem nooit, zijn vriendin meer, maar het resultaat is niet echt goed te zien, en zij oefent iedere dag.
Ik gebruik Wii Fit NIET om af te vallen, gewoon om wat oefeningen te doen.

Wii Fit maakt je NIET ECHT fit.

Toegevoegd na 2 uur:
En uren en uren per dag op de Wii zitten is slecht voor de hersenen, dus je kunt kiezen,DOM (Wii) of LUI (geen Wii, geen sport) of FIT (sport)