Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je bij de game L.A. Noire allemaal doen in Free Roam?

Ik weet dat je streetcrimes kan doen, auto's verzamelen... maar wat kan je nog meer doen? Kan je een huis binnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

nee je kan helaas niet een huis binnen. Ik heb het spel L.A. Noire zelf voor de ps3. Het is wel een leuk spel maar de misdaden beginnen wel een beetje op elkaar te lijken. Soms is het wel frustrerend om het steeds fout te hebben als je bepaal of ze liegen of niet maar hier word je snel beter in. Je kan rijden in free roam maar dat wist je al. Dat was het wel zo'n beetje (en de dingen die jij al heb genoemd) Het spel is van Rockstar games het ziet er geweldig uit en alle gezichten zijn echt opgenomen door acteurs zodat je echt kan zien of iemand liegt of niet, dit vind ik zelf heel leuk gedaan. Dit spel houd je best lang bezig eigenlijk langer dan ik had verwacht. Hopelijk is dit genoeg informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In free roam kan je side-missions doen, landmarks spotten, alle auto's verzamelen voor in je collectie en film rollen zoeken. Die film rollen zitten heel goed verstopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding