Call of Duty: Wat is het verschil tussen quickscoping en hardscoping?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dat moet vragen kan je het spel beter niet kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dutchcore. misschien is de vraagsteller wel nieuw bij dit genre. jij wist ook niet alles toen je net begon met FPS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/user/M40A3Predator deze speler is echt geweldig in quickscope.

Het beste antwoord

Bij schietspellen niet alleen Call of Duty hanteren ze wat sniper termen:

Quickscoopen : Snel scoopen ( Heel erg snel inzoomen , schieten , uitzoomen )
Hardscoping : Geconcentreerd scopen ( Langzaam goed aimen )
Prescooping : Ingezoomd aimen op een bepaald punt en wachten tot een enemy in beeld komt en dan gelijk schieten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Noscopen : Zonder in te zoomen schieten ( meestal als de enemy erg dicht bij je is )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij quickscope druk je heel even de richtknop in en bij hardscope ga je echt liggen op een sniper plek bijv.

Toegevoegd na 51 seconden:
Je drukt de knop dan ff in en schiet dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
quickscopen (snel scoping) is eigelijk gewoon heel snel mikken en dan een kill maken.
en Hard scopen, is gewoon heel lang mikken, en als er iemand komt een kill maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quick scopen is als je minder dan 1 seconden inzoomt met een sniper zoom je langer in is het een hardscope
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quickscopen: Als je heel snel inzoomt en dan meteen schiet. Het is wel de kunst om precies als je het vizier ziet te schieten. Wacht je iets te lang is het al een hardscope. En schiet je al voor je hebt ingezoomed is het een no-scope.

Hardscope: Is gewoon terwijl je ingezoomed bent schieten.

http://www.youtube.com/watch?v=ZF1LYKSQdxE

Dit is een goed voorbeeld.

Zijn 1ste kill is een hardscope. Alhoewel ie nog redelijk snel was.
Meteen erna zijn 2de kill is een no-scope.
Zijn 3de was een quickscope.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zit nu een beetje te twijfelen over de eerste aangezien het eigenlijk een dragscope was maargoed.

Hardscope is gewoon ingezoomed iemand killen.