Is er een fifa card pack simulator waar je je zelf spelers op kunt zetten?

Ik heb zelf FIFA kaarten gemaakt en wil ze als een echt pakket kunnen openen. Ik zou alleen niet weten hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dus niet dat je die spelers ook kan gebruiken als veldspeler in de game. persoonlijk

Het beste antwoord

Ik speel zelf niet fifa, maar het lijkt me heel vreemd als dit kan. Dan zou je de beste spelers gratis kunnen krijgen, en dit is natuurlijk heel oneerlijk voor de andere spelers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel een persoonlijke waar je niet mee kunt spelen.
Gewoon dat je jezelf als kaart maakt en dan in je eigen simulator voor de lol pakketten uitpakt.