Op de PS3 als ik online bij iemand in een part wilt komt er: 'unable to join game session' hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je hebt een verkeerd NAT type. Of hij natuurlijk. Je kan via je router instelingen, ip adres intypen op computer in webbalkje, de upNp openzetten. Google voor de zekerheid eventjes NAT strickt how to fix.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mischien door dat jou of de andere zijn internet connectie te sloom is