waar kan ik het spel Cities Skyline downloaden/k open?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
3.2K
kierkegaard47
7 jaar geleden
ik heb het via Steam gekocht.

Het beste antwoord

Cities Skyline is online te koop via Steam, even een accountje aanmaken als je dat nog niet hebt, en dan kun je het zo downloaden op je pc via het Steam programma.
Ten tijde van het schrijven van dit antwoord is de normale editie €27,99: http://store.steampowered.com/app/255710/

Als je even geduld hebt, kun je het ook op je wishlist zetten. Er zijn regelmatig aanbiedingen bij Steam.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook via de site Is There Any Deal kijken of je spel ergens in de aanbieding is, ook erg handig. Hier is de pagina voor jouw spel: https://isthereanydeal.com/#/page:game/info?plain=citiesskylines
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb hem op die tweede site voor 6,99 thx!
Ritsuka
7 jaar geleden
Je hebt geluk dat hij net in de Humble Bundle zit op dit moment :)
En codes van Humble Bundle kun je vaak ook in Steam activeren, vind ik zelf wel handig.
Ik check altijd die 2de link als ik een spel wil kopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat moet ik er dan nog mee activeren nu? Heb een mailtje kregen met download now maar ben nu niet thuis dus heb m'n laptop niet bij me om het te doen wat moet ik dan doen bij steam?
Ritsuka
7 jaar geleden
Bij het programma Steam log je in en ga je naar het tabblad waar al je games in een lijst staan.
Linksonderaan heb je de optie om een game toe te voegen of te activeren, weet zo snel niet meer hoe het heet. Daar kun je het serienummer invoeren dat je in de mail hebt gekregen.