Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek de naam van een computerspel dat ik vroeger speelde?

In het spel was je een ventje met een rode muts, en blauwe trui denk ik? Je rivaal was een gemene professor. Het werd steeds gesproken in een nederlands accent, en je moest door middel van opdrachten, zoals bv verbind 2 punten en laat een kaars branden, of verbind 2 tandwielen om ze te laten draaien, onderdelen van een auto maken, waarmee je dan moest racen tegen de professor (met wit haar). Je kon steeds terug om betere onderdelen te vinden in de vele gangen die boven elkaar waren (2D dus). ik dacht dat die onderdelen eruit zagen als gele pakketjes? Je verwisselde van verdieping door een buis ofzo door te gaan? Soms kwam je ook beestjes tegen die je moest omzeilen of zo.. Ik zou graag de naam weten van het spel, ben hier al lang naar op zoek.
We speelden dit op windows 95/98...
alvast bedankt!

Toegevoegd na 16 minuten:
IK heb net het spel toch gevonden op een ander forum, iemand die er ook om zocht:
hier toch de naam, moest iemand dit ooit kunnen gebruiken

dit is in de reeks superspeurders: techniek (het racespektakel)
dus dit mag dicht :D
(als je toch dit spel hebt, en wil verkopen, i'm your man--> jasper.menu@gmail.com)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Smurfs Village?

Toegevoegd na 4 minuten:
Het ventje met de rode muts zie je. De professor is Gargamel (of zoiets) Niet afhgebeeld helaas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...
ik ben opgegroeid met de smurfen, en er is onlangs zelfs een film van gemaakt, daar zou ik wel opgekomen zijn eh ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding