Hoe kun je je downloads beheren van de sims 3 zonder de sims launcher?

Hallo,

Is er ook een mogelijkheid om je downloads te beheren zonder de sims 3 launcher? Hij werkt namelijk niet meer en iedere keer wanneer ik het spel verwijder en weer opnieuw erop zet doet hij het wel weer maar dat is van zeer korte duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je hebt als het goed is twee mappen van de sims, een met het spel zelf, en de ander waar de rest in zit, zoals screenshots. Zoek die map op, en klik dan op downloads. Daar kan je je dingen verwijderen :)
Dit is de map bij mij:
C:\Users\User\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Downloads