Hoe heet dit spel ?

Laatst is me pc gecrasht en al me gegevens zijn weg (muziek,films,games enz.) Ik had een spel dat leek erg op magic ball en action ball, en op het bureablad had het plaatje van een slak met nog wat er om heen. Weet iemand hoe dit spelletje heet.

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je nog meer informatie geven mischien dat ik dat dan wel weet,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet met een rare machine een balletje tegen houden, en die mag niet langs de achterlijn. Als je genoeg punten hebt kan je hem upgraden.

Antwoorden (1)

Ik ga voor maplestory, die had vroeger iets met een slak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die was het niet maar bedankt :)