Bestaat er een "woord aan lever systeem" voor wordfeud?

tot mijn frustratie en verbazing kent WF veel nederlandse woorden niet.

kent de nederlandse versie van WF een online klaagbaak waar je deze ongerechtigheden kan melden? waarna ze de woorden alsnog valid maken (wat ze al waren).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Spelers kunnen daartoe terecht op de site http://www.taaltik.nl/wordfeud
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dan, heb het ingetikt. maar dit is voor scrabble begrijp ik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor. Prima antwoord. Ik zal mijn antwoord als aanvulling geven: Wordfeud maakt gebruik van de woordenlijst die in Opentaal.org staat. Deze lijst wordt continue vernieuwd. Ik speel al langer wordfeud en ken deze frustratie overigens niet. Eerder dat juist veel Engelse woorden zijn toegestaan. Je kunt woorden controleren op Taaltik en daar tevens woorden voordragen. Ik nomineer ook al een tijdje mee en je komt de meest vreemde (verkeerd) gespelde voorstellen tegen, dus zoek wel eerst op of het woord echt goed geschreven is. Taaltik neemt woorden in overweging als er veel mensen op gestemd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"qadi is geen nederlands" luid de rechtvaardiging van de door jou gegeven site. dit geld ook voor aqua, maar dat word dan wel weer goed gerekend... arbitrair zooitje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Qadi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Menno: Nee, taaltik is specifiek voor Wordfeud. Voor Scrabble gelden trouwens nog veel strengere regels, maar omdat dit niet online wordt gespeeld moet je die regels uit je hoofd kennen als je aan officiële wedstrijden meedoet. De Opentaal database is recent nog geupdate en er mogen veel meer woorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+10