Hoeveel euro zou je ongeveer krijgen voor Battlefield 3: Limited Edition bij de Game Mania?

Voor de PS3. graphics en framerate vielen erg tegen, en ik krijg hem toevallig gratis bij een nieuwe grafische kaart voor m'n computer. Wat denken jullie? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ongeveer 15 euro...reken zeker niet op meer.
Je kan hem beter te koop zetten op Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De game mania geeft 1/3 van de verkoopsprijs, Battlefield word gebruikt voor 44,95 verkocht dus geeft game mania inderdaad 15 euro. Heb je een game die daar tweedehands voor 25 word verkocht dan krijg je dus 8,33..