Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk Android schaakspel beschikt over een eenvoudige functie om met twee spelers te spelen via internet?

M.a.w. zoals je bijvoorbeeld bij Wordfeud een gebruikersnaam kunt verzinnen vanuit de app om vervolgens iemand van wie je de gebruikersnaam kent te kunnen uitnodigen.

Is er een schaakspelapp waarbij dit ook zo werkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
584
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GV
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel Menno. Ik heb uiteraard zelf al gezocht, maar ik kon het niet vinden in de playstore.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op zoekterm: "chess multiplayer" kom ik aardig wat tegen. maar indd niet met een functie "invite bij username or contacts". erg eigenaardig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik heb die van chess.com (uit het antwoord) ook geprobeerd, maar helaas. Je kunt wel tegen elkaar spelen, maar handig is anders, moet via een registratieprocedure op de website en zo.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens mij kan dat met de app van chess.com. En die is gratis. Maar pin me er niet op vast want ik weet het niet zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding