Skyrim: stormcloak camp in falkreath hold verschijnt niet, heeft iemand een oplossing?

Ik ben nu bezig met de stormcloak quests op Skyrim (XBOX360). Ik zit nu in de quest liberate falkreath hold en ik moet het stormcloak camp zien te vinden maar ik zie geen marker op mijn map en de twee doelen zijn als voltooid aangevinkt. Ik ben zeker dat ik nog niets in de quest gedaan heb, dus was ik op internet gaan kijken naar de locatie van het kamp. Maar nu het probleem is eenmaal ik op de locatie aankom is enkel de quartermaster aanwezig maar het kamp niet, ik zie wel de plaatsen in de sneeuw waar de tenten enz moesten staan. Kent iemand dit probleem of eventueel een oplossing hiervoor want ik wil echt wel verder in dit spel.

Toegevoegd na 10 minuten:
Wat ik nog was vergeten te vertellen: Ik heb het internet al afgezocht maar heb van deze specifieke bug nog niets gevonden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (1)

Kijk op YouTube of anders op xbox360achievements.com