Wat is er met mijn minecraft?

Ik probeer mijn minecraft te updaten maar altijd bij de 18%
komt er dit(zie foto). Wie kan me helpen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb niet de echte minecraft! ik heb iets van proxy server! (Zie foto)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Probeer Minecraft anders even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Of probeer het morgen opnieuw.

Wat je ook kunt doen is naar;
Start --> Uitvoeren --> %appdata% --> vervolgens zie je de map .minecraft staan en die moet je dan even verwijderen. Probeer het dan nog een keer waarschijnlijkt lukt het dan wel.

LET OP: stel wel je savegames veilig (maak een kopie-tje of verplaats ze naar een veilige map). Want als je de .minecraft map verwijderd ben je al je savegames kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou minecraft helemaal verwijderen van je computer (naar %appdata% en dan de .minecraft map verwijderen)

ga dan naar de minecraft site, (minecraft.net) en download hem daar opnieuw.

Heeft bij mij al een paar keer geholpen :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals er dus al gezegt wordt, je moet het gewoon even op nieuw downloaden...
als dit niet werkt zal je even een andere (fake) minecraft moeten downloaden die dan wel werkt op de nieuwe versie 1.0.0