kan de hp pavilion 15D081ED battlefield 4 aan zoja op welke setting zomer welke laptop wel het liefst op medium of high budget 700?

Bevat i5 en 2,6 proccesorsnelheid en 3,2 turbo wildkaart nvidia geforce 780

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ook al heb je de duurste gaming laptop, je zult nooit vatsoenlijk op ultra kunnen gamen. Ik DENK daat hij deze misschien op low, medium aan kan. maar dan houd het ook op. voor 700 euro kun je een dondersgoede pc kopen die battlefield 4 easy op ultra kan met +60 fps.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag geen desktop en kan ik hier mincraftop max en black ops2

Het beste antwoord

Je gaat met een gt820m geen bf4 met een acceptabel fps op medium of hoge settings kunnen spelen. Een gokje van mij zal zijn dat hij op de laagste instellingen misschien 25fps zal halen, meer zal het alleszins niet zijn. Ook denk ik niet dat er laptops zijn voor onder de 700euro die hiervoor het grafisch vermogen hebben. (kijk naar laptops met minimaal een gt750m of een gt730m)