waarom kan ik bij de sims 2 mijn zwembad niet weghalen?

ik kan het zwembad niet in omdat ik geen trappetje kan bouwen in het zwembad omdat ik ook al hekjes heb geplaatst om het zwembad heen en dan kan ik zo'n trappetje niet neerleggen omdat zo'n trappetje ruimte nodig heeft... dus ik wil het zwembad of de hekjes weghalen maar dat lukt allebei niet, weet iemand hoe dit mogelijk is?? (en de cheat boolprop lotwater ofso werkt niet)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met control. Voor de hekjes moet je bij bouwen naar hekken of muren gaan en dan terwijl je control ingedrukt houdt hetzelfde doen als je een muur bouwt. Zo werkt het ook met het zwembad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O wacht dat was als antwoord bedoeld...

Antwoorden (1)

Met control. Voor de hekjes moet je bij bouwen naar hekken of muren gaan en dan terwijl je control ingedrukt houdt hetzelfde doen als je een muur bouwt. Zo werkt het ook met het zwembad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super bedankt!