hoe kun je cod4 sneller laten werken?

mijn cod4 is sloom en hakkelig hoe maak je het sneller?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Om een hoger FPS te bereiken zijn de volgende software van belang:
- CCleaner;
- Game Booster.

CCleaner verwijderd onnodige bestanden op je computer en Game Booster schakelt ze tijdelijk uit als je een spel aan het spelen bent. Ook kun je het spel met Game Booster defragmenteren waardoor hij alle bestanden terug op een rijtje zet en het spel sneller op kan starten. Bij CoD4 is het mogelijk het beeldkwaliteit lager te maken waardoor er meer beelden per seconde (frames per second) weergeven kunnen worden. Ga met een stofzuiger langs de roosters van je computer zodat je ventilators beter kunnen koelen en je computer beter presteert. Om je computer meer te laten focussen op je spel kun je door middel van taakbeheer (CTRL+ALT+DEL) naar het tabblad "Toepassingen" gaan en met de rechtermuisknop op Call of Duty drukken en vervolgens "Ga naar proces" aan te klikken. Doe nu rechtermuisknop op het proces en houd je muis op "Prioriteit instellen" en klik vervolgens op "Realtime". Nadat je al deze stappen voltooid hebt garandeer ik je dat je bijna tot geen lagg meer zult hebben. Veel game plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

GameBooster downloaden en alles what met graphics e.d. the maken heeft op laagst (in ieder geval lager) zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo'n beetje van alles kun je doen... zoals: onnodige bestanden van je computer verwijderen...

de graphics van cod4 lager zetten

de spel schoon opstarten (dus je computer opnieuw opstarten en het EERSTE wat je doet is cod4 openen, andere programma's beinvloeden je computerprestaties)

je computer van binnenschoonmaken helpt ook (alleen als die heel heel heel héél stoffig is)

V-sync [in cod4] aanzetten (lagere fps maar toch heel klein beetje meer prestaties