Wie kent de spelregels van het spel Bubble Breaker of Jawbreaker

ik snap de regels wel, maar niet hoe je breakerbonussen kunt verdienen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Bij Jawbreaker op mijn PDA krijg je bij het weg schieten van n balletjes in 1 beurt: n x (n-1) punten. De truuk is dus ook om zo'n groot mogelijk eiland van 1 kleur te maken. Met 33 balletjes heb je zo 33 x 32 = 1056 punten. De bonus die je krijgt bij 5 of minder balletjes over te houden aan het eind schijnt vrij weinig op te leveren volgens wat internetbronnen die ik geraadpleegd had. Bubble Breaker ken ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je krijgt een breakerbonus als je minder dan 5 ballen overhoud. Volgens mij kun je nog wel meer bonussen krijgen maar weet ik ook niet hoe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen in het engels de regels van Jawbreaker

The rules are simple:
Doubleclick on color pairs to get points.
The bigger the group of 1 color
you can click away = the more points.
Get yourself in the online highscore.
Use ALT + {1..0} to change background color

Bubble breaker ken ik niet.