Wat kan je van een magic seed krijgen in runescape?

Als je hem plant, komt er een magic tree uit, die alleen jij kan omhakken.
Kun je verder nog waardevoller dingen van zo'n "eigen boom" krijgen?

...magic roots.. Of groeit de boom elke keer weer terug net als een normalen magic tree?

Of valt er geen winst te halen door een magic seed van.. 210k te planten?

Wie heeft er meer informatie over de dingen die je krijgt van een magic seed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als je hem normaal omhakt zal hij vanzelf weer terug komen. Voor de rest krijg je alleen bird nests en magic logs. Je kan zo lang door blijven hakken totdat je winst hebt maar dat duurt erg lang. De rijke mensen planten zo´n seed voor de Farming exp.