Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit probleem op gta V laptop/ Late reactie en een rare toon bij scrollen.. ?

Ik speel al ong. een jaar Gta V op de laptop. Zonder problemen , alleen af en toe de noodzaak om de driver te updaten (nividia)
Na dat gedaan te hebben voor de 4e keer dit jaar heb ik ineens wat rare problemen.

Als ik zeg maar bijvoorbeeld op pijltje naar voren druk komt de reactie later. En wanneer ik me wapen wil veranderen kan ik niet scrollen.
Ook komt er een soort toetstoon regelmatig toe toe toe .
Ik zou echt niet weten wat dit is, heb alles al geupdate en ben ten einde raad.

Ik hoop dat iemand het probleem herkend.
Gr !

8 jaar geleden
in: Games
975
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wordt je laptop ook erg warm?
andyka
8 jaar geleden
Wel een beetje maar zeker niet heel erg.
Dat was wel een keer wat maanden terug maar toen heb ik dat draaiding wat de hitte verhelpt schoongemaakt en het stof eruit gezogen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer de grafische instellingen van GTA V zelf eens te veranderen. Zo kan je de directX versie veranderen. Daarnaast kan je de instellingen van je eigen grafische kaart veranderen in apparaat beheer. Als dit allemaal niet lukt kan je proberen de update van nividia terug te halen (op internet de oude versie opzoeken en opnieuw downloaden).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding