Er is nog geen officiële releasedatum voor GTA 5. Analisten zeggen dat ze het spel rond begin 2013 zullen gaan verwachten. Maar er zijn ook weer bronnen die zeggen dat het spel in de herfst van 2012 uitkomt. Maar dit is allemaal niet zeker en voor nu is het nog onbekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad, zoals de bovenste post zegt nog helemaal niet zeker wanneer hij gaat uitkomen. Hij kan zowel uitkomen in het voorjaar van 2013 als in het najaar van 2012.
Persoonlijk denk ik dat Grand Theft Auto V uit gaat komen eind 2012 vanwege de feestdagen. Het spel zou dan veel kunnen worden verkocht.