Waarom wil mijn laptop niet van 60 FPS af?

Ik heb een Asper Aspire laptop. Met een Gfore 960m erin. op deze laptop wil ik graag League of legends gaan spelen. Dit kan, alleen blijft mijn FPS op 60 staan(en met deze videokaart zou het makkelijk meer kunnen). Ik heb al veel dingen geprobeerd. vyn sync staat al uit. Verder maak ik gebruik van de Nividia drivers.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.5K
Ritsuka
7 jaar geleden
waarschijnlijk zit er gewoon een cap op van 60 FPS. Maar dat is toch prima? Hoger zie je toch niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ritsuka
Hoger zie je toch niet.(triggered) 1. inderdaad zal er een cap opzitten
2. dat is inderdaad prima, want het beeldscherm van de laptop is 60hz (zoals 99% van alle beeldschermen hoewel dit aan het veranderen is) en LoL hoewel een snelle game is geen FPS(first person shooter)
3. maar dan komt ie, je kan wel degelijk meer dan 60fps waarnemen, zien is wellicht niet het juist woord.
https://nl.hardware.info/reviews/4588/120-hz-in-de-praktijk-meerwaarde-definitief-aangetoond Conclusie in dit geval is het niet nodig om meer dan 60fps door je videokaart te laten berekenen, dat zouden weggegooide frames zijn die nooit door de monitor worden getoond. Je hebt dan een 120hz scherm nodig en die zitten nooit op een laptop (of misschien is er net 1 uit in de wereld).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier legt iemand uit hoe het zou moeten
http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=674516 Maar dat zou pas zin hebben als je op een vaste PC met een 120hz beeldscherm gaat werken. Of >60hz.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik kan het niet vinden. Iemand nog enig iedee. Misschien bij de instellingen van de drivers?

Antwoorden (1)

Heb je je FPS gezien in-game in League? Als dat het geval is kan het aan je internet liggen. League of Legends vergt niet veel van je computer en je kan het zelfs op een pc met een i3 spelen zonder enige vorm van lagg of lage FPS. League kan wel langzamer runnen als je internet verbinding slecht is, het scherm gaat schokkerig bewegen en je FPS gaat drastisch omlaag. Wat je zou kunnen proberen is dichter bij de router gaan zitten. Als het internet niet het probleem is, kan je proberen om geen enkele andere app open te zetten zodat je game makkelijker runt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
mijn internet is gewoon goed. Ik heb al eerder meer dan 60 FPS gehad. Alleen toen heb ik perrongeluk de een driver gedeletet. Nu heb ik als het goed is de goede driver er weer op gezet. Alleen krijg hem niet van Locked 60 FPS af.