Is er een brandweer simulatie spel? (demo)

Ik zoek een DEMO brandweer simulatiespel. Ik kan op internet alleen maar duitse versies vinden waarvoor je moet betalen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Misschien kan je eens bij de brandweer langs. Vinden ze vast leuk.
Misschien hebben hun een programma waarmee ze ook trainen.
...en kan je dat van hun krijgen. Gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou inderdaad kunnen ja. Wat ook toevallig is, ik moet binnenkort een stageplek kiezen, en mijn keuze ligt ook bij de brandweer. Lijkt me leuk om daar stage te lopen. Bedankt voor je reactie !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey dat is super! & graag gedaan.
Misschien iets van de microsoft simulator series, en anders emergency 3 of 4. dat is alleen niet first person
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen demo van zo'n soort spel, dat komt omdat deze simulatoren vaak worden gebruikt bij het trainen van brandweermannen. Een demo is bedoeld om iemand de game te laten kopen maar dat is dus niet nodig. Je kunt het het beste gewoon kopen , het zal niet veel duurder zijn dan 10 euro. Of ga (zoals hierboven al genoemd is) even langs bij de brandweer! :)