op sims 3 als je getrouwd bent met iemand en je verbreekt de verkering hoe krijg je diegene dan het huis uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Het is heel simpel

1: Je drukt op je sim die je uit het huis wilt hebben,
dan ga je achter de laptop zitten, en drukt op verhuizen.
Dan neem je eventueel kinderen met hem/haar mee

2: Je bent in het hoofdmenu en moet een huis voor hem/haar kiezen.

3: Je hebt je huis gekozen, en kan verder met hem/haar spelen, of weer terug naar de andere familie
(door terug te gaan naar de andere familie, moet je spel opslaan en terug gaan naar het hoofdmenu,
dan kan je de actieve familie aankruisen, en dat is dus die Familie met wie je wilt spelen)

Nu ben je klaar en kun je verder spelen
(voor eventuele verder uitleg kan je een berichtje naar me sturen :) )

Veel speel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Diegene laten verhuizen via de laptop en dan verhuizen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sim laten verhuizen en tijdens als dat scherm er dan staat oo het gedeelte.van de familie die je wil houden op dat aanvonk hokje drukken. En dan verhuizen (je kan verhuizen via de telefoon of een computer)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oo moet op zijn en aanvonk aanvink
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het echte leven moet je daarvoor een gerechterlijk bevel aanvragen en dan wordt diegene door de politie het huis uitgezet. Dat spel is dan niet echt waarheidsgetrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik wel, maar die spelen bootsen toch zogenaamd het echte leven na?