werkt de sims 2 goed op een mini laptop?

Toegevoegd na 40 minuten:
ik heb deze mini laptop HP 110-3860SD
gekocht http://www.bol.com/nl/p/computer/hp-110-3860sd-intel-atom-processor-n455-1-66ghz-1gb-ddr3-ram-250gb-hdd-10-1-inch/9000000011729149/index.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe iemand antwoord kan geven op deze vraag is mij onduidelijk. Wat zijn de specificaties van deze mini-laptop? En welk OS draait deze? Je kan ook het merk en type opgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mrtomaat heb het er nu boven gezet plus de site waar ik hem heb gekocht voor meer info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk nu kunnen we een gefundeerd antwoord geven :D.

Het beste antwoord

Met de hardware die je hebt kan je het originele spel zonder problemen spelen, ook de meeste uitbreidingen (misschien zal de laatste uitbreiding lastig worden).

Een groter probleem kan de incompatibiliteit zijn die Windows 7 heeft me SIMS 2. Het internet staat vol met problemen, maar ook oplossingen voor de meeste problemen.

Requirements:

OS: Windows 98/98 SE/Me/2000/XP/Vista
CPU: 800 MHz
RAM: 256 MB
Disc Drive: 8x CD-ROM/DVD drive
HDD: 3.5 GB free space
Video: 32 MB DirectX 9.0 and T&L compatible
Sound: DirectX 9.0 compatible

Requirements laatste uitbreiding:

CPU: 1.8 GHz (2.4 GHz for Vista)
RAM: 512 MB 1 GB for Vista
Disc drive: 8x CD-ROM/DVD drive
HDD: 1.5 GB free space
Video: 64 MB DirectX 9.0 and T&L compatible
Sound: DirectX 9.0c compatible

Jouw Specs:

Processor :Intel Atom - Intel Atom-processor N455
Kloksnelheid:1.66 GHz
Besturingssysteem:Windows 7 Starter
Intern geheugen:1024 MB DDR3
Max. intern geheugen:1GB
Videokaart:Intel HD
Videokaartgeheugen:Gedeeld (tot 1,66 GB)

Ik denk echter dat het aantal GHz van een Pentium 4 zijn genomen en dat een 1,66 Ghz Atom sneller is dan een 1,8 GHZ P4. Dus de laatste uitbreiding zal ook wel lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mrtomaat zal sims 2 double deluxe werken op mijn mini laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, naar alle waarschijnlijkheid wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku u heeft me heel veel geholpen hij werkt

Andere antwoorden (4)

Ja als je gewoon een laptop hebt met een cd-rom functie, moet dit geen probleem zijn!

Je beeld is wat kleiner maar dat is natuurlijk duidelijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt. Minilaptops hebben meestal een processor van niks en de videokaart is ook slecht. Het zal vast wel werken maar goed is anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is moet die gewoon werken. Misschien zegt deze site iets meer erover (zie bron)

Toegevoegd na 1 minuut:
Daar kun je een spel aanklikken en dan wordt je computer gecheckt of die aan de eisen voldoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan maar je hebt een dvd schrijver nodig die kan je via een usb kabel in uw mini laptop steken hier een link http://www.vandenborre.be/externe-dvd-schrijver/lg-gp10nb21-black dan stop je het spel erin en instaleren en spelen maar