Spelersnamen veranderd op fifa 17 na update hoe te herstellen?

Ik moest een update doen op PS3 voor ik verder kon doen met fifa 17. Na de update waren al mijn spelersnamen in mijn manager carriére veranderd. Is dit een fout of ben ik gehackt? Kan in dit terug fixen naar normaal?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem op mijn Xbox 360 en heb geprobeerd de standaardteams te herstellen en daarna onder het kopje updates nog een keer te updaten. Daarna zijn de goede namen weer terug in het spel, maar in carrière mode heb ik nog steeds de verkeerde namen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://help.ea.com/uk/contact-us/new/?product=fifa-17&category=technical-support
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
IK zit met het zelfde probleem iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb alles geprobeerd, 'Standaard selectie & opstellingen herstellen' recentste opgeslagen spelvooruitgang van carriere gewist..... Bij 'aftrap' waren alle spelersnamen normaal, eens terug op carriere niet meer. Als ik de echte namen zoals 'Kevin De Bruyne' typ in de zoekbalk 'transfers' stond die er niet tussen. Hij noemde sinds die fout K. Darren.... Ik heb gewoon een nieuwe carriere gestart. Bij de volgende update ga ik nog eens op dat andere om te kijken of het terug in orde is, zo niet dan wis ik het. Van EA krijg ik langs geen kanten een antwoord. Niet via mail, niet via sociale media.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het spijtige is dat ik in mijn spelers carriere al mijn catalogus items aan men persoonlijke speler heb gegeven. Als ik een nieuwe carriere begin kan ik deze dus niet terug unlocken en is men speler 4 levels minder.

Antwoorden (1)

Ik heb ook het probleem met fifa 17 die rare namen in mijn carrière wat moet je daar aan doen