Hoe verander je je skin met minecraft pe?

Ik heb minecraft pocket edition op mijn ipad maar ik wil graag mij skin veranderen. Alle apps die ik download zijn alleen maar om de skin te veranderen van de pc versie. Weet iemand welke ik ik kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Het is niet mogelijk om op een iPad je skin te veranderen, daarvoor moet op zijn minst de iPad gejailbreakt zijn en zelfs dan denk ik niet dat het kan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn broer heeft dat ooit gedaan.
Hij heeft een programma op de pc staan, I-Tools,daarmee kan je in de bestanden van je appleproduct kijken (volgens mij niet legaal) maar dan kan je ook de skin veranden, maar dan worden alle spelers op jouw ipad die skin, anderen zien het normale nog.