Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik al mijn geld terugkrijgen als ik een spel (ps3) al bijna 3maanden heb? (zie uitleg)

Ik heb sinds de release date FIFA 12op mijn ps3, maar het ultimate team gedeelte werkt nog steeds voor geen meter (verbinding met ea wordt steeds verbroken ) nu heeft ongeveer 2% daar last van en ea is er van op de hoogte,ik vind dat ik nu lang genoeg gewacht heb en als het kan wil ik mijn geld terug, kan dat dan nog wel?
Ik had het online besteld bij Bart Smit

Bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, dat kan helaas niet. Je kan spellen meestal ruilen tot 24 uur na aankoop, en waarschijnlijk zal dat ook het aantal uren zijn bij Bart Smit. Ik raad je aan om het op marktplaats te verkopen, dan heb je niet het hele bedrag, maar wel tenminste iets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt wettelijk gezien geen recht om je geld terug te krijgen.

Allereerst de wet koop op afstand. Je hebt de verzegeling van het product verbroken, dus dan kan je het niet meer zonder opgaaf van redenen terugsturen. De wet regelt dat jij minstens zeven en maximaal 3 maanden de tijd hebt om een koop op internet ongedaan te maken. Maar hier kan je dus geen gebruik van maken omdat je de verzegeling verbroken hebt. (De duur hangt af van de webshop: als hij duidelijk aangeeft welke termijn je hebt, dan geldt die termijn. Als er geen vermelding is dan geldt de termijn van 3 maanden. Als de vermelding onduidelijk is, dan geldt ook de termijn van 3 maanden).

Dan: op basis van garantie. Helaas is wettelijke garantie voor software uitgesloten. De wettelijke garantie geldt alleen op de fysieke goederen (zaken). Dus: als de cd niet zou werken dan valt dit wel onder de garantie. Maar nu de software zelf niet werkt, valt dat daarbuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via bart smit gaat het je niet lukken.

ik stel je voor dat je EA je verhaal verteld, en netjes aan hun vraagt of ze je tegemoet willen komen in verband met het feit dat zei u niet hebben kunnen geven wat zij beloofd hebben.

Het is eerder voorgekomen dat EA hier netjes een vergoeding voor geeft of een oplossing bied.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding