Weten jullie een goede gratis site voor het downloaden van goede FSX vliegtuigen, dus met de beste graphics en views? Bijv. van KLM of Lufthansa.

Een vliegtuig die je gratis kan downloaden, maar die qua graphics en views en sounds enz. het meest op een standaard vliegtuig van FSX lijkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Probeer het eens op de website van SurClaro. Zij bieden o.a. HD add-ons ;)