hoe zet ik video's op mijn PSP?

Ik heb een probleem, ik heb video's op mijn PC. Maar als ik dan probeer om 1 van de video's op mijn psp te zetten, langs het mapje VIDEOS en ik kijk daarna op mijn psp dan staat er : er zijn geen video's gevonden. Wat doe ik fout en welke videobestand kan ik op mijn psp zetten? avi, MP4, MPEG of WMV?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Je hebt een converter nodig om je bestaande filmpjes te converteren naar een psp formaat (MP4).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A. het moeten mp4 films zijn.
B. ze moeten in de map 100MNV01 op je memory stick gezet worden.
Mogelijk moet je die map zelf eerst even aanmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een site, convert online ofzo, daat kan je naar alles converten