Welke game (ps3) kun je nu het best gaan kopen (elk genre), volgens de meeste gamesrecencies?

Bijv Uncharted 2, Fifa 10 enz.
Het betreft de kerstperiode. Elk genre mag!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Modern Warfare 2 kijk ik zelf erg naar uit, en Uncharted 2.

Ligt er grotendeels aan wat je zelf leuk vind, hou InsideGamer in de gaten voor releases, screenshots etc:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoord op de vraag :)

Andere antwoorden (2)

Gran Turismo, de absolute topper van de Playstation!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Metal Gear Solid 4, Guns of the Patriots. Al is het voor het verhaal wel goed om de andere delen gespeeld te hebben.