Ik heb minecraft een tijdje geleden gekocht, maar als ik hem nu weer opnieuw download, komt er play demo te staan, wat moet ik doen?

Deze vraag stel ik eigenlijks voor een vriendin van mij. 2 maanden geleden heeft ze minecraft gekocht, en nu download ze minecraft weer, dus na die 2 maanden, maar dan staat er: play demo als ze het op start. Weten jullie misschien een oplossing? Alvast bedankt! xx

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Je moet eerst inloggen met je Minecraft-account voordat je de hele versie kan spelen