Waar kan je mw3 voor de xbox pre ordere voor een goed prijsje?

Ong rond de 50 40 eu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Bol.com. Prijzen zijn overal hetzelfde..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer misschien nu een abbo'tje te nemen voor de PU, ze hebben nu een aanbieding: MW3 voor een console naar keuze en een jaar PU ontvangen voor 46 euro. Lijkt mij niet gek.

Ik overweeg ook serieus in te gaan op deze aanbieding, dan sla je twee vliegen in een klap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim, het is een leuk en goed blad en dit zijn wel de aantrekkelijkere aanbiedingen (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minpunt is wel dat er een grote kans is dat het spel niet op de releasedatum uitkomt, maar eem week later bijvoorbeeld.
http://mobiel.budgetgaming.nl/game-profile/call+of+duty:+modern+warfare+3_PS3.html

Toegevoegd na 44 seconden:
Voor de rest van de consoles. http://mobiel.budgetgaming.nl/games/1/modern%20warfare/console-all.html