als je een gratis app hebt, in dit geval een spel, betaal je dan evengoed nog als je het spel speelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, tenzij je hier expliciet toestemming voor geeft. Online spellen zoals wordfeud maken wel gebruik van internet waarvoor je uiteraard wel data voor verbruikt. Raadpleeg eventueel de (algemene) voorwaarden van de producent van het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan wel, dat noemt men ook wel fremium of zoiets. Gratis spel spelen en dan alsnog extra betalen om bepaalde delen te openen. Zie ook bij THE Sims of cut THE rope.