ik zag laatst op youtube dat iemand op zijn Ipod touch Runescape kan spelen, ik zou dat eigenlijk ook wel willen, maar hoe doe ik dat?

vraag zegt me denk ik wel genoeg :l

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

met het programma teamviewer kan het.
je moet het op je computer en op je ipod instaleren, dan krijg je als je het opstart een code op je scherm te zien, die voer je in op je ipod, en je kan je pc besturen via je ipod.
de gratis versie kan alleen niet oneindig lang, 10 minuten dacht ik.
maar het werkt wel.;)
succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord!
Maar ik heb het programma ook, maar heb nog nooit iets van een limiet gezien. Mocht deze er zijn, dan is het in ieder geval een stuk meer dan 10 min.