Kan je met headset op ps3 tegen iedereen praten?

Ik heb een Bluetooth headset van So@nd Logic tm maar ik weet niet of die het doet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verbinden met de PS3 wel gelukt? Zoja moet je even bij instellingen kijken van je PS3 en van het spel waar je het mee wil gebruiken.

Antwoorden (1)

Als de game die je speelt ondersteuning heeft voor voicechat EN je headset werkt met de Playstation 3 dan werkt dit voor iedereen die op dat moment voicechat aan heeft staan in de game.